- Завеждащ, административна служба
ЗАВЕЖДАЩ СЛУЖБА
Описание на длъжността:
-Завеждащият служба организира и разпределя работата в службата за :
-приемане и регистрацията във входящия дневник на постъпилата кореспонденция;
-въвеждането на новопостъпилата кореспонденция в Унифицираната информационна система на ПРБ (УИС);
-осигуряването на информация за получената и изпратената кореспонденция;
-въвеждането и осигуряване на информацията за входящата и изходящата кореспонденция;
-извършва вписвания в съответните деловодни книги;
-подрежда новопостъпили документи към висящите дела;
-приема, съхранява и предава по принадлежност веществените доказателства;
-предава на прокурорите за решаване разпределения доклад;
-следи служебно за изтичане на съответните процесуални срокове и уведомява за това прокурорите;
-отговаря за подреждането и съхраняването на делата в деловодството;
-изпраща обратно делата и преписките, постъпили от други прокуратури, след приключване на преписката в съответната прокуратура;
-предоставя справки по делата и преписките;
-подготвя и изпраща до съответната инстанция делата и преписките, по които са постъпили жалби;
-координира работата на службата и връзките с други служби и инстанции;
-организира и подържа подредбата на делата, описните книги, азбучниците и други книги, водени в деловодството;
-има задължения и носи отговорност за спазване законодателството на Република България, всички вътрешни правила, правилници и заповеди, касаещи дейността на ПРБ;
-извършва и други задачи, възложени от прекия ръководител, свързани с изпълнение на длъжността.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ
-познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността и компетентността на длъжността;
-компютърна грамотност;
-познания по общи деловодни техники .
Необходими документи за участие в конкурса:
1. Заявление от кандидата;
2. Декларации от кандидата:
- че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение и не е лишен от право да заема определена длъжност (по чл.91 от ПАПРБ);
- за липса на обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от КТ;
3. Подробна автобиография;
4. Нотариално заверено копие от диплом за завършено образование;
5. Свидетелство за съдимост за участие в конкурс по ЗСВ, което да послужи пред ОП-гр.Хасково;
- Документ от НСлС или ОСлО в ОП-гр.Хасково, че срещу лицето няма образувани досъдебни производства и повдигнати обвинения;
6. Медицинско свидетелство за започване на работа;
7. Медицинско удостоверение, изд. от извършен медицински преглед, че лицето не страда от психическо заболяване;
- Медицинско удостоверение, изд. от „ДПБ“ или „ЦПЗ“ по местоживеене, че лицето не се води на отчет;
8. Нотариално заверени копия от документи, удостоверяващи продължителност на трудов стаж и професионален опит (трудова книжка, осигурителна книжка или др.);
9. Нотариално заверено копие от документ за компютърна грамотност – MS Office (Word; Excel), Internet;
10. Копия от документи за допълнителна професионална квалификация и правоспособност (вкл. и препоръки) по желание на лицето;
11. Копие от лична карта;
Начин на провеждане на конкурса – на два етапа:
1-ви етап – проверка на подадените от кандидатите документи, като до участие във втори етап се допускат единствено кандидатите, които са представили пълен комплект от изискващите се документи.
2-ри етап – проверка на практически умения и събеседване с допуснатите до този етап кандидати.
Срок и място за подаване на документите:
Документите се приемат в Окръжна прокуратура гр.Хасково, бул.„България” № 144, етаж 3, кабинет № 33 А.
Срок за подаване на документите – 20 /двадесет/ дни от датата на публикуване на обявата. Телефон за контакт: 038/62-01-52;
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, датите за провеждане на етапите от конкурса и други съобщения ще се обявяват допълнително на таблото на Окръжна прокуратура Хасково и на jobs.bg.
Обявата се публикува и на jobs.bg и във вестник „Хасковска Марица” – брой от 04.11.2014 година.
- Секретар, съдебен
Съдебен секретар – 1 щ.бр.
Минимални и специфични изисквания към кандидатите:
-е български гражданин;
-е навършило пълнолетие;
-не е поставено под запрещение;
-не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
-не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
-отговаря на изискванията за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, ПАПРБ, в Класификатора по чл. 341 ал. 1 ЗСВ и в длъжностната характеристика за съответната длъжност;
-има завършено средно образование.
2. Описание на длъжността:
-Съдебният секретар приема, описва и изпраща всички входящи и изходящи документи.
-приема и регистрира входящата кореспонденция;
-експедира изходящата кореспонденция;
-осигурява информация за получената и изпратена кореспонденция;
-образува в дела и преписки разпределените входящи документи;
-извършва вписвания в съответните деловодни книги;
-прилага новопостъпили документи, подрежда и номерира документите към делата;
-прилага новопостъпили документи към висящите дела;
-предава на прокурорите за решаване разпределения доклад;
-следи за изтичане на съответните процесуални срокове и уведомява за това прокурорите;
-отговаря за подреждането и съхраняването на делата в деловодството;
-изпраща обратно делата и преписките, постъпили от други прокуратури, след приключване на преписката в съответната прокуратура;
-предоставя справки по делата и преписките;
-подготвя и изпраща до съответната инстанция делата и преписките, по които са постъпили жалби;
-в изпълнение на възложените задачи пази и съхранява съдебната документация;
-предава за архивиране приключените дела и преписки;
-въвежда данни в Унифицираната информационна система на Прокуратурата на Република България
Необходими документи за участие в конкурса:
1. Заявление от кандидата;
2. Декларации от кандидата:
- че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение и не е лишен от право да заема определена длъжност (по чл.91 от ПАПРБ);
- за липса на обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от КТ;
3. Подробна автобиография;
4. Нотариално заверено копие от диплом за завършено образование;
5. Свидетелство за съдимост за участие в конкурс по ЗСВ, което да послужи пред ОП-гр.Хасково;
- Документ от НСлС или ОСлО в ОП-гр.Хасково, че срещу лицето няма образувани досъдебни производства и повдигнати обвинения;
6. Медицинско свидетелство за започване на работа;
7. Медицинско удостоверение, изд. от извършен медицински преглед, че лицето не страда от психическо заболяване;
- Медицинско удостоверение, изд. от „ДПБ“ или „ЦПЗ“ по местоживеене, че лицето не се води на отчет;
8. Нотариално заверени копия от документи, удостоверяващи продължителност на трудов стаж и професионален опит (трудова книжка, осигурителна книжка или др.);
9. Нотариално заверено копие от документ за компютърна грамотност – MS Office (Word; Excel), Internet;
10. Копия от документи за допълнителна професионална квалификация и правоспособност (вкл. и препоръки) по желание на лицето;
11. Копие от лична карта;
Начин на провеждане на конкурса – на два етапа:
1-ви етап – проверка на подадените от кандидатите документи, като до участие във втори етап се допускат единствено кандидатите, които са представили пълен комплект от изискващите се документи.
2-ри етап – проверка на практически умения и събеседване с допуснатите до този етап кандидати.
Срок и място за подаване на документите:
Документите се приемат в Окръжна прокуратура гр.Хасково, бул.„България” № 144, етаж 3, кабинет № 33 А.
Срок за подаване на документите – 20 /двадесет/ дни от датата на публикуване на обявата. Телефон за контакт: 038/62-01-52;
Списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати, датите за провеждане на етапите от конкурса и други съобщения ще се обявяват допълнително на таблото на Окръжна прокуратура Хасково и на jobs.bg.
Обявата се публикува и на jobs.bg и във вестник „Хасковска Марица” – брой от 04.11.2014 година.
|